Megnyílt az olasz Vagheggi első magyarországi üzlete és oktatóközpontja

A Vagheggi olasz fitokozmetikumokat gyártó cég nem ismeretlen itthon, hiszen 2013 óta szolgálja ki a hazai kozmetikai szektort és a fogyasztókat. Február közepén egy újabb mérfölkőhöz érezett cég, megnyílt a Vagheggi 300 nm-es új bemutatóterme és oktató központja.

A Vagheggi Kft.-nek mára már több mint 800 kozmetikai szakember partnere van, akik folyamatosan képzésben vesznek részt, számukra óriási lehetőséget tartogat az az ultramodern oktatóközpont, amit a Green Court irodaház utcafrontján hozott létre a cég. Az oktatóközpontban az oktatóteremben és kezelőszobákban is Nilo Beauty kozmetikai ágyak lettek elhelyezve, melyeket kifejezetten úgy választottak ki, hogy egyaránt alkalmasak legyenek testkezelésekhez és sminkelésekhez is. Így könnyen sajátíthatják el a megfelelő technikákat, melyeket utána saját kozmetikájukban is alkalmazhatnak majd. A vállalat a professzionális kozmetikai berendezések egyedüli forgalmazójává is vált Magyarországon.

Vagheggi 2 Vagheggi 3 Vagheggi 5 Vagheggi sajtóbemutató

A tágas, világos, gyönyörű környezet lehetőséget teremt a lakossági vásárlók számára, hogy közelebbről ismerkedhessenek meg a termékekkel, sminkekkel és szakképzett munkatársak adnak tanácsokat arról, hogy mely terméket válasszák bőrük ápolásához. Az üzlet az anyavállalat központi referencia szalonjának mintájára lett berendezve, a természetes eredetű összetevőkből készült fitokozmetikai termékpaletta mellett az olasz kultúrát a berendezések is tükrözik. A padlóvázák, lámpák és asztalok mind a Vagheggi hazájából, Olaszországból származó egyedi olasz kerámiákból készültek és venetoi olasz kézműves mesterek keze munkáját dicsérik. De emellett olyan érdekes, muzeális eszközök is megtalálhatók az üzletben, melyek a Vagheggi gyárból származnak és a gyártás kezdeteire emlékeztetnek.

Vagheggi 1 Vagheggi 4

Tovább folytatódik a márkanagyköveti program

A hivatalos megnyitón mutatta be a Vagheggi Kft. új, a 2022-es évre választott Vagheggi márkanagyköveteit is, akiknek feladata, hogy motiválják a már partner kozmetikusokat a fejlődésre és a Beauty Specialista oklevél megszerzésére, valamint növeljék a márka általános ismertségét. Horváth Julianna az otthoni bőrápolás, Páll Rita a professzionális bőrápolás, Tege Mariann pedig a phytomake-up márkanagyköveteként kezdte meg egy éves munkáját.

Valeria Cavalcante, a Vagheggi SpA. ügyvezetője ismertette, hogy a Vagheggi fenntarthatósági törekvései 2022-re:

  1. Megszüntetni a felesleget
  2. Fontos szerepet szánni az újrahasznosításnak
  3. Javítani a termelési folyamatokat
  4. Megvizsgálni az újratölthető csomagolások kivitelezhetőségének lehetőségét
  5. A márkaarculatban és kommunikációban is hangsúlyozni a fenntarthatóságot

vagheggi család

Hatóanyagok kiválasztása, fejlesztése és tesztelése

A Vagheggi már 1975 óta gyárt professzionális kozmetikai termékeke. Az elmúlt 47 év alatt a hatóanyagok és a technológiák folyamatosan változtak, de az nem, hogy a vállalat rendületlenül kutatja és tanulmányozza a hatóanyagokat, hogy olyan szinergiákat hozhasson létre, melyek adott problémákra fókuszálva tudjanak megoldásokat kínálni. A Vagheggi elkötelezett amellett, hogy természetes és növényi összetevőkből állítson elő fitokozmetikai termékeket, de ha mégis alkalmaznak szintetikus összetevőket is, akkor ezek biztonságosak és minden olyan elvárásnak megfelelnek, melyeket a legszigorúbb előírások tartalmaznak. A modern fitokozmetika követőiként tiszta, növényi molekulákat alkalmaznak. A hatóanyagok kiválasztásának számtalan követelménynek kell megfelelnie.

Vagheggi termékek

További információ: www.vagheggi.hu

Kapcsolódó bejegyzések