Lovagként láthatjuk viszont George Clooney-t a Nespresso új reklámjában

2018 október 17.
Lovagként láthatjuk viszont George Clooney-t a Nespresso új reklámjában bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A Nespresso legújabb reklámfilmje ma debütál világszerte a képernyőkön. George Clooney-t, a márka nagykövetét, új küldetése során úgy láthatjuk, ahogy korábban még sosem: talpig páncélban menti meg egy középkori királyságot, majd New York utcáin bukkan fel, hogy felkutassa szíve leghőbb vágyát, a királyság legkivételesebb kávéját.

Clooney partnere a mesebeli kalandban Natalie Dormer, a világhírű Trónok Harca sorozat dívája, akivel együtt szerepelnek a Nespresso eddigi legnagyobb, több mint 30 országban futó kampányában.

43548690120_0dd2cc6832_h

Egy lovag jutalma

A Peter Gabriel ‘Solsbury Hill’ című zenéjével aláfestett egyperces reklámfilm első jelenete egy középkori kastélyban játszódik, ahol George-ot a nagyhatalmú királynő lovagjának szerepében látjuk. Miután megöl egy sárkányt, hogy megmentse a királyságot, George-nak nagy jutalmat ígérnek, ő azonban útnak indul megtalálni valamit, amire mindennél jobban vágyik. Kalandja során a hosszú út és az akadályok ellenére bizonyítja, hogy semmitől sem riad vissza, ha szeretett Nespresso kávéját kell felkutatni.

43548690740_591cf3c25a_h

Egy méltó királynő

Az idei kampányban Clooney partnere Natalie Dormer, aki ez alkalommal is, korábbi királynő-alakításaihoz hűen, szigorú szerepet játszik. „Imádom a Nespresso-t, és a családom szerint nagyon találó, hogy én szerepelek ebben a reklámban. George Clooney-val dolgozni olyan, mint egy megvalósult álom. Nagyon jó társaság, és remek a humora. Évek óta örömmel nézem a filmjeit, ezért fantasztikus érzés, hogy végre személyesen is megismerhetem, és együtt dolgozhatok vele.”– mesélte lelkesen Natalie.

45364794901_e84fbb737b_h

Kapcsolódó bejegyzések