Bár még javában a telet írjuk, a divat világában már a 2016 tavaszi/nyári kollekciók bemutatkozása zajlik. Épp így tesz a Swarovski is, aki jövő évi ékszer és óra kampányához ismét Miranda Kerrt kérte fel.
A Swarovski új, 2016-os tavasz/nyár kollekcióját Miranda Kerr, a Swarovski brand múzsája mutatja be, immár harmadik éve. Ebben a kampányban az ikonikus fotós, Barnaby Roper és a tehetséges stylist, Jessica Diehl közreműködésével készültek a letisztult, ám mégis érzéki fotók.
A márka korábbi koncepcióját folytatva a halmozásra helyezi a hangsúlyt. Karpereceivel, gyönyörű metszésű ékköveivel és modern, vegyes fémbevonataival a modern, sokoldalú nőt arra ösztönzi, hogy legyen rendkívüli a mindennapokban. Üzenete, hogy még egy teljesen hétköznapi szettet is megbolondíthatunk több, egymás mellé felhelyezett karkötővel, akár mind a két csuklónkon.
Ennek az irányvonalnak az egyik nagy előnye, hogy a korábbi kollekciók alapelemeit is könnyűszerrel beépíthetjük a viseletünkbe, hiszen azok szépen harmonizálnak egymással. Már sokadik kollekció fut oly módon, hogy az egyes karékek alapmotívumai nagyon hasonlítanak egymáshoz, csak a kövek felhelyezése, a díszítés változik, így ezek egymás mellé helyezve fantasztikus egységet képeznek.
A kollekció a Swarovski egyedülálló kristályaival díszített ékszereket, szemüvegeket és karórákat is tartalmaz, minden alkalomra ajánl megfelelő darabot – legyen az Valentin-nap vagy Anyák Napja.