Aki ismeri a Calzedonia márkát, pontosan tudja, hogy megbízhatósága, magas minősége és mindig megújuló kínálata folyamatos lehetőséget biztosít a hölgyeknek arra, hogy csinosak és elbűvölőek legyenek. A 30 esztendős márkához Julia Roberts is csatlakozott, aki megerősítette együttműködését a Calzedoniával, így idén is őt láthatjuk a reklámokban.
A Calzedonia név Olaszországból indult, innen bővült a brand világszerte, és az elmúlt 30 év alatt nem csak Európát hódította meg, de 40 országban van jelen már. A folyamatosan terjeszkedő veronai cég nemcsak Olaszországban, de a nemzetközi piacokon is nagy növekedést tapasztalt, éppen ezért egy olyan sztárt szeretett volna felkérni a márka népszerűsítésére, aki nemzetközileg is óriási közkedveltségnek örvend.
Julia Roberts Los Angeles-ben, a színésznő lakóhelyén forgatott reklámfilmjének sztárjaként tér vissza (a rendező Grant Heslov, aki Ben Affleck-kel közösen készített filmjéért, “Az Argo-akció”-ért Oscar díjat kapott). A reklám a könnyed komédiák hangulatát idézi, helyszíne egy Calzedonia üzlet, amelyet kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg. A rövidfilmben bepillantást nyerünk az emberek mindennapjaiba, és egy olyan, már jól ismert környezetben érezhetjük mi is magunkat, ahol mindenki járt már – legalább egyszer életében. Ez a barátságos, közvetlen környezet, és Julia Robert elragadó mosolya teszi lehetővé azt, hogy a Calzedonia reklámfilmje a szívekig hatoljon.