A tökéletes családi kikapcsolódás Hévízen vár!

2021 július 19.
A tökéletes családi kikapcsolódás Hévízen vár! bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Nagyon vártam már a pillanatot, hogy újra utazhassunk, és eljussak a kedvenc termálfürdő helyemre, Hévízre. Évek óta visszajárunk a NaturMed Hotel Carbonába, ezen a nyáron sem történt másként. A tökéletes pihenés és a wellness élmények itt kéz a kézben járnak, ráadásul nem csak felnőttek számára nyújt a hotel kitűnő élményeket, hanem a nagyszülők, sőt, a kicsik is találnak olyan programokat, élményeket, amikkel a napok még érdekesebbek, izgalmasabbak lehetnek.

Hévíz évek óta fejlesztéseket eszközöl azért, hogy ne csak, mint termálfürdő, gyógyfürdő éljen a tudatunkban, hanem egy olyan bájos, programokban gazdag üdülővárosként, ahol akár három generáció is jól érezheti magát. Ennek ismeretében látogattunk el idén nyáron a NaturMed Hotel Carbonába, ami a pandémia után újult erővel, fejlesztésekkel és óriási vendégszeretettel várt minket.

NaturMed Hotel Carbona bejárat

Kétségtelen, hogy a szálloda gyógyturizmusával, gyógyászati kezeléseivel, továbbá a gyógyvízre épített kezeléseivel szerettette meg magát a belföldi és külföldi vendégekkel, ám ennél sokkal több élmény fogad minket a szállodában. Mert mi is lenne jobb az óriási hőségben, mint egy olyan medencés wellness park, ahol minden generáció megtalálja a maga számítását?

NaturMed Hotel Carbona élményfürdő

Mediterrán napfürdőzés Hévízen

Tudatosan már hetekkel korábban elkezdtem napozni, hogy mire Hévízre érkezünk bátran élvezhessem a napfürdőzést, mert a NaturMed Hotel Carbona mediterrán hangulatú élményfürdő napozóteraszán ejtőzni fantasztikus élmény. A kellemes hőmérsékletű medence egyik felében élményfürdőzésre van lehetőség, míg a másik felén az azúrkék vízben úszkálhatunk, hűsölhetünk.

NaturMed Hotel Carbona élményfürdő2 NaturMed Hotel Carbona élményfürdő3 NaturMed Hotel Carbona élményfürdő4

A kicsikre is gondoltak, csúszdával és speciálisan a kisgyerekek számára kialakított medencetérrel várják a pancsolókat, és hogy élmény legyen az egész nap, bűbájos animátorok foglalkoznak a gyerekekkel. Hol gyöngyhalászatra, hol kavicsfestésre invitálják a gyerkőcöket, így a szülők is pihenhetnek, relaxálhatnak egy kicsit.

Aki nem szeret a tűző napon, az ernyők alatt feküdni, annak a park árnyas lombjai alatt nyílik lehetőség a légfürdőzésre. Nem véletlen, hogy olyannyira kedvelt az idősebb korosztály számára is a szálloda, hiszen a hatalmas park lehetőséget ad arra is, hogy a gyerekzsivajtól egy kicsit távolabb, a parkos részben pihenjenek.

NaturMed Hotel Carbona játszótér NaturMed Hotel Carbona park NaturMed Hotel Carbona park2

Termálfürdő és szauna élmények

Kár lenne kihagyni a római korok hangulatát idéző termálfürdőt, ahol a medencékben a gyógyhatású termálvíz áldásos hatásása mellett csendes ellazulásra, regenerálódásra van lehetőség. A medencékbe naponta friss gyógyvíz érkezik, aminek összetétele és hőfoka megegyezik a Hévízi-tő vízösszetételével. Prevenciós jelleggel is érdemes eltölteni 20 percet a medencében, de nagyon jó hatással van a mozgásszervi panaszokra is, segítségével az ízületi megbetegedések tünetei is enyhíthetőek. Kiváltképp javallott törések, baleseti sérülések, mozgásszervi műtétek utáni állapot rehabilitációjára.

carbona-spa-renaissance-tamas-adrienn-termalban-uj-960x640-2 carbona-termal4

Rossz idő esetén érdemes egy kicsit behúzódni a szauna-világ különféle szaunaszobáiba, ahol finn-szaunát, textilszaunát, aromakamrát, különféle gőzfürdőket, sóbarlangot, tepidáriumot, merülőmedencét találunk, így tökéletes megújulásban lehet részünk. Külön érdekesség, hogy szauna szeánszokat is tartanak, így, ha egy kis extra kényeztetésre vágyunk, akkor mindenképpen érdemes részt venni egy sós-mézes szaunafelöntésen, ami extra jó hatással van a bőrre.

A világot hozza el nekünk a NaturMed Hotel Carbona

Programokban sincs hiány! Ha már nem utazhatunk annyira szabadon, mint szeretnénk, akkor a világ jön el hozzánk: „Nálunk a világ” címmel hetente, más és más tematikával készül a hotel, természetesen az egyes országokra jellemző gasztronómiai ínyencségekkel, koncertekkel, de a beauty kezelésekbe is belecsempésznek egy-egy különleges ajánlatot. Ezen a héten Olaszországon a fókusz, majd a karibi szigetek és Polinézia csodáit, ízeit, hangulatait fedezhetjük fel. Egészen augusztus végéig készülnek extra műsorokkal, így színes és izgalmas estéket élhetünk át.

Naturmed Hotel Carbona

Ha össze kellene foglalnom, miért szeretem annyira a NaturMed Hotel Carbonát, nehéz lenne rövidre fognom, hiszen annyi attrakció, annyi élmény fogadja itt az embert, hogy egy percig sem érezhetem úgy, hogy unatkoznék. Ugyanakkor, ha egy kis magányra, elcsendesülésre vágyom, arra is van lehetőség, hiszen a szálloda parkja olyan nagy, hogy el lehet bújni a világ elől. És akkor még nem beszéltem arról, hogy milyen fantasztikus a konyhája, ahol az egzotikus fogásoktól a klasszikus magyarosig bőséges a kínálat. Ha éppen diétáznánk vagy a könnyebb ételek felé húz a szívünk, akkor is találunk a fogunkra valót, és mivel figyelnek a speciális étrenden lévőkre, mentes étkekben sincs hiány.

+1 információ

A pandémia alatt a szálloda megújult, jelenleg az épület egyik szárnya teljes átalakuláson esett át, ahol két új szobatípus is elérhetővé vált. Az Oriental szobák különlegességét egy 230 cm átmérőjű körágy adja, a deluxe szobákra a kimagasló elegancia jellemző, ahol a letisztult szépség modern belsőépítészeti megoldásokkal párosul.

NaturMed Hotel Carbona Oriental szoba

NaturMed Hotel Carbona Deluxe szoba

A cikk elkészítésében a Naturmed Hotel Carbona nyújtott segítséget.