Carolina Herrera olyan illatot hozott létre, amely kicsalogatja a nőkből a nagybetűs NŐ-t. Egyszerre lehetnek csábító démonok és doromboló cicák. Mindehhez nem kell más, amint az illat, amely megtestesíti az erőt és a bujaságot.
A Good Girl parfüm már a kezdetektől magában rejtette a sikert, hiszen olyan erőket hívott létre, amelyekre minden nő vágyik. A parfüm csomagolása, az ikonikus tűsarkú cipő önmagáért beszél. Ahhoz a hölgyhöz szól, aki magára öltve estélyi ruháját, el tudja csábítani álmai férfiját. Azt a nőt testesíti meg, aki ambícióitól hajtva megvalósítja vágyait, sikerre viszi mindazt, amibe belekezd.
A sikeres kreáció most egy új illattal mutatkozik be. Good Girl Eau de Parfum Légère egy új fejezetet jelöl mind a parfümkészítésben, mind pedig a Herrera Ház életében. Az illat a jázmin és a tonkabab sokatmondó párosa köré épül, mely így egy mámorító és meglepő illatot eredményez.
A fa (szantálfa) és virágok (ylang ylang és jázmin) kombinációja, a csábító karamellkrém illatával egyetemben, kifinomult mestermű, amely ragyogást és női erőt közvetít. Még a textúra is beszédes: az illat elkészítéséhez cukros állagú kristályosított abszolút tonkababot használtak, mely lágyan ölel körbe.
„Az illat sugárzása úgy nyit, mint egy virág, és rezonál egész nap és éjjel. Nem kényszerít semmit ránk, hanem alkalmazkodik kaméleonszerű személyiségünkhöz. Tiszteleg a bátor és erős nő előtt. A Légère itt most nem a frissesség szinonimája, hiszen az EDP Légère ugyanolyan intenzív illat, mint az előző. A nyersanyag minősége kiváló és az illat igen hosszan tart a bőrön.” – magyarázza Louise Turner, a parfüm megálmodója és készítője.
És ahogyan az illat egyedülálló, úgy az üvegből sincsen még egy. Ahhoz, hogy ez a tökéletes alkotás megszülessen, négy éven át fejlesztették és 600 alkalommal tesztelték. “Ahhoz, hogy ez a flakon elkészüljön, száz másikra volt szükség.” – mondja Carolina Herrera de Baez, a Carolina Herrera Fragrances kreatív igazgatója. A szín igazi kihívás volt: éj kék a felső részen és átlátszó a parfüm alján. A cipő – a női erő szimbóluma – rabul ejtette a közönséget: „Egy nőnek sosincs elég cipője. Ha valaki azt mondja neked, hogy túl sok van belőlük, ne állj vele szóba többé.” – javasolja Carolina Herrera.