Legyél erős és egyben nőies is az új Carolina Herrera illattal!

2018 március 12.
Legyél erős és egyben nőies is az új Carolina Herrera illattal! bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Carolina Herrera olyan illatot hozott létre, amely kicsalogatja a nőkből a nagybetűs NŐ-t. Egyszerre lehetnek csábító démonok és doromboló cicák. Mindehhez nem kell más, amint az illat, amely megtestesíti az erőt és a bujaságot.

A Good Girl parfüm már a kezdetektől magában rejtette a sikert, hiszen olyan erőket hívott létre, amelyekre minden nő vágyik. A parfüm csomagolása, az ikonikus tűsarkú cipő önmagáért beszél. Ahhoz a hölgyhöz szól, aki magára öltve estélyi ruháját, el tudja csábítani álmai férfiját. Azt a nőt testesíti meg, aki ambícióitól hajtva megvalósítja vágyait, sikerre viszi mindazt, amibe belekezd.

Good Girl Eau de Parfum Légère_ChicAndCharm

A sikeres kreáció most egy új illattal mutatkozik be. Good Girl Eau de Parfum Légère egy új fejezetet jelöl mind a parfümkészítésben, mind pedig a Herrera Ház életében. Az illat a jázmin és a tonkabab sokatmondó párosa köré épül, mely így egy mámorító és meglepő illatot eredményez.

Good Girl Eau de Parfum Légère_ChicAndCharm

A fa (szantálfa) és virágok (ylang ylang és jázmin) kombinációja, a csábító karamellkrém illatával egyetemben, kifinomult mestermű, amely ragyogást és női erőt közvetít. Még a textúra is beszédes: az illat elkészítéséhez cukros állagú kristályosított abszolút tonkababot használtak, mely lágyan ölel körbe.

Good Girl Eau de Parfum Légère_ChicAndCharm

„Az illat sugárzása úgy nyit, mint egy virág, és rezonál egész nap és éjjel. Nem kényszerít semmit ránk, hanem alkalmazkodik kaméleonszerű személyiségünkhöz. Tiszteleg a bátor és erős nő előtt. A Légère itt most nem a frissesség szinonimája, hiszen az EDP Légère ugyanolyan intenzív illat, mint az előző. A nyersanyag minősége kiváló és az illat igen hosszan tart a bőrön.” – magyarázza Louise Turner, a parfüm megálmodója és készítője.

Good Girl Eau de Parfum Légère_ChicAndCharm

És ahogyan az illat egyedülálló, úgy az üvegből sincsen még egy. Ahhoz, hogy ez a tökéletes alkotás megszülessen, négy éven át fejlesztették és 600 alkalommal tesztelték. “Ahhoz, hogy ez a flakon elkészüljön, száz másikra volt szükség.” – mondja Carolina Herrera de Baez, a Carolina Herrera Fragrances kreatív igazgatója. A szín igazi kihívás volt: éj kék a felső részen és átlátszó a parfüm alján. A cipő – a női erő szimbóluma – rabul ejtette a közönséget: „Egy nőnek sosincs elég cipője. Ha valaki azt mondja neked, hogy túl sok van belőlük, ne állj vele szóba többé.” – javasolja Carolina Herrera.

Kapcsolódó bejegyzések