A megfelelő és helyes száj higiéniát nem lehet elég korán elkezdeni, hiszen nem csak egyfajta rutinról, de helyes fogkefe és fogkrém használatról is beszélnünk kell. Éppen ezért nagy öröm, hogy idén harmadik alkalommal karolja fel a témát az Orbit, és áll a kezdeményezés mögé, amellyel egyben az SOS Gyermekfalvak kis lakóit is támogatja.
A Gyermekmosoly Kampány célja nem csak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. Hiszen az önbizalom egyik tökéletes jele a szép mosoly és az önfeledt nevetés. Hogy mennyire igaz ez, attól tanuskodjon az a video, amelyet a népszerű műsorvezető, stand-up humoristával, Dombóvári Istvánnal és néhány kisgyermek bevonásával készítettek. A filmben vicces helyzetek között arra keresték a szereplők a választ, vajon milyen lenne az élet mosoly nélkül.
Ahhoz, hogy mindig mosolyt csalhassunk gyermekeink arcára, az Orbit augusztus 23-tól október 7-ig minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. Sőt, a tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan és az OMV is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét. Az adomány teljes összegét idén is az SOS Gyermekfalvak karbantartására fordítják majd. Ezen kívül az Orbit fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosít a gyermekek számára.
„Az elmúlt évek Gyermekmosoly kampányainak köszönhetően az Orbit már több mint 27 millió forintot adományozott az SOS Gyermekfalvaknak, amit az SOS házak karbantartására fordítottunk. A gyerekek a kampányhoz kapcsolódó programokat is nagyon élvezik, úgy, mint a fogászati workshopokat, a versenyt vagy épp a hírességek fellépéseit. Nagy izgalommal várjuk az idei év együttműködését. Minden évben egyre több a meglepetés, és egyre több és több a gyermekek arcán felbukkanó mosoly” – avat be a részletekbe Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.
Ha szeretnél te is aktív részese lenni ennek a kitűnő kezdeményezésnek, akkor tudd, minden egyes megvásárolt Orbit rágógumival hozzájárul ahhoz, hogy a gyerekek többet mosolyogjanak, különösen a Gyermekmosoly kampány során. Oszd meg büszkén másokkal is, hogy Te is segítettél: használd a #gyermekmosoly hashtaget és ösztönözz másokat!