Springfield: vissza a gyökerekhez

2020 március 4.
Springfield: vissza a gyökerekhez bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A spanyol hétköznapi viselet márka visszahozza az ikonikus fa logóját, ezzel is szemléltetve, hogy visszatér a gyökereihez.

A természet, az erő és a kitartás szimbóluma az 1988-ban alapított brand értékeire reflektál, valamint arra, miként maradt fent az évek során úgy, hogy közben alkalmazkodott a 2020-as év alapvető pilléreihez. Az idei tavaszi-nyári kollekcióival kezdve a logó minden Springfield megjelölésen szerepelni fog.

A Springfield, amely minőségű ruhát kínál a férfiaknak és nőknek egyaránt, napjainkban már globálisan elterjedt: több mint 70 országban elérhetőek üzletei és online platformja, a myspringfield.com.

  • Hiteles – ikonikus ruhadarabjainak funkcionalitása révén a minőséget széles körben elérhetővé teszi;
  • Inkluzív – a termékek nem egy konkrét stílushoz kapcsolódnak, sokkal inkább lehetőséget nyújt arra a fogyasztóknak, hogy kifejezzék magukat;
  • Aktív – több mint 2 millió social media követőjével és 10 millió Springfield klubtagjával törekszik társadalmi és kulturális hatás elérésére;
  • Természetes – a fogyasztók szükségleteit és a természetes viselkedését alapul véve igyekszik egy őszinte társadalmi-környezeti felelősségvállalás irányába haladni.

Ezek az értékek mind beleépülnek a Springfield idei kampányaiba, kiemelve a brand visszatérését a gyökereihez, kezdve a fenntartható, R[ECO]NSIDER vonalával, amely 2020-ban 5,5 millió természetes és újrahasznosított anyagszálakból készített ruhadarabot foglal magába. A vállalásnak emellett része a H2O program, amely víz- és energiatakarékosságra fókuszál, valamint lézer- és ózontechnológiát használnak a farmerek befejezési folyamataihoz.

Továbbá, a divatmárka vászon alapú kollekciója természetes szövetekből készül, amely kombinálja a tradicionális értékeket és tapasztalatokat. Végül, ismét megjelenik a Springfield pólóing és ruha választéka, amely folyamatosan megújított, kortárs ruhadarabokat kínál.

Ezek a kezdeményezések, amelyet a Springfield támogatni fog a 2020-as tavaszi-nyári időszakban. A kategóriákat kiegészítjük digitális profilokkal, amelyek kapcsolódnak az egyes termékekhez és koncepciókhoz. Továbbá, nagykövetként dolgozunk a márka partnereivel, hogy a 100%-os digitális stratégiát minőségi kreatív tartalommal erősítsük” – mondta Rosario Treviño, a Springfield MKT igazgatója.

Az idei tavasszal tehát elkezdődik a Springfield legújabb korszakja: a fa alakzat egyszerre reprezentálja az útjának a kezdetét és értékeit, amelyeket az idő múlásától függetlenül továbbra is magával hordoz.

Kapcsolódó bejegyzések