A HUGO már több mint 20 éve egy olyan generációt képvisel, akik saját elképzeléseik szerint alakítják sorsukat és hisznek abban, hogy meg kell ragadni az élet kínálta lehetőségeket. Az ő történetüket ünnepli a HUGO Man a #YourTimeIsNow új kampánnyal. Ők azok, akik bátran belevágnak új dolgokba, így életük során reményeik és álmaik valóra válnak.
Nekik készítette a márka legújabb kreációját, a HUGO Urban Journey-t, amely arra ösztönzi az Y-generáció fiataljait, hogy fedezzék fel saját városukat, mielőtt távolabbra tekintenek. A sokszínű kampány legújabb fejezetében a HUGO illat nagykövete, Zac Efron inspiráló üzenete a mai fiatalokhoz szól, hogy ragadják meg a kínálkozó lehetőségeket és éljék tartalmasan életüket.
Ahogy Zac Efron vállja: „Könnyebb átlavírozni az életen, és hagyni, hogy csak úgy történjenek a dolgok. De ezen lehet változtatni, ha nyitott vagy új kalandokra. Csak egy életed van, és abból kell a legtöbbet kihozni. Fedezd fel városod! Válaszd a kalandot és hagyd, hogy általa másképp lásd a világot! Eljött a te időd. Mire vársz még?”
Egy új, limitált illat is napvilágot látott, amelynek energikus fejjegyét a Himalájában honos Morina Iongifolia adja, a szívjegy pedig az intenzív, aromás fekete tea. A guajakfa (alapjegy) férfiasságot és magabiztosságot sugároz, egyensúlyba hozza az illatot. Tökéletes illatkompozíció az Y-generáció számára.