Ha eddig is csodálattal adóztál a Calzedonia folyamatosan megújuló kínálatának, ha eddig is rajongtál a harisnyákért, akkor megérted te is, miért örülünk annyira, hogy a márka a 30. születésnapját ünnepli.
Egy világmárka életében a 30. esztendő betöltése már azt sugallja, letett valamit az asztalra, neve van a szakmában, sikeresek és ismertek a termékei. A Calzedonia esetében ez teljes mértékben igazm hiszen az elmúlt három évtizedben a legwear és a beachwear tervezésnek is első számú specialistájává vált, és szezonról szezonra stílusos modellekkel, innovatív anyagokkal és trendteremtő fazonokkal biztosítja azt lehetőséget a nők számára, hogy még szebbnek érezhessék magukat.
Az évek során a Calzedonia kialakította saját stílusát, amelyben a sikket, a nőiességet és sok esetben a praktikumot egyesítő kiegészítők sztárszerepben tündökölnek. A márka figyelemmel kíséri az aktuális nemzetközi irányzatokat, ezek a cég saját divatnyelvén, technológiai újítások nyomán, trendi, innovatív, ellenállhatatlan termékek formájában kelnek életre.
A Calzedonia figyelmének középpontjában mindig is a nők álltak: a márka számos üzenettel tisztelgett a női erő előtt: 2014-től olyan ikonikus sztárral szólította meg a világ nőuniverzumát, mint Julia Roberts, aki a mai napig a márka arcaként ragyog. 2015-ben az új PREMIUM harisnyák nagy sikerrel debütáltak, a TOTAL SHAPER-t ismét a színésznő mutatta be a nőiesség és az egyediség ikonjaként.
A Calzedonia, ezerarcú fürdőruha kínálatának köszönhetően egész évben, a nyári szezonban is elkíséri a nőket, amikor a harisnya a komód alján pihen. A márka a világ legszebb bikini modelljeivel működött együtt, amelyből nagyszabású, emlékezetes kampányok születtek. Gisele Bündchen természetes, túlzások nélküli varázsa rávetült a Calzedoniára is, amely a fürdőruhák megteremtőjeként is élvonalban tündököl. Ezután következett még Cameron Russel, Sara Sampaio és idén Adriana Lima, akik a Calzedonia ikonikus arcaiként újabb ragyogást kölcsönöztek a színnel, stílusossággal teli fürdőruha modelleknek.