Csinálj karriert a Flive közösségében!

2020 március 17.
Csinálj karriert a Flive közösségében! bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A következő hetek az idő jó kihasználásról szól, hiszen aki megragadja a lehetőséget, az lehet, hogy a későbbiekben többszörösen kamatozik majd belőle. A szépségipar iránt érdeklődők számára lehet jó választás a Flive, ami ingyenes appként a szakmában tevékenykedő oktatók és a szépség termékek és szolgáltatások iránt érdeklődők számára biztosít közös felületet.

Az utóbbi néhány évben már senki számára nem titok, hogy a  fiatalok körében teljesen megváltoztak a médiafogyasztási szokások. Nem a print az, ahonnan az információkat veszik, ők az online térben élnek. Máshol, máshogy vásárolnak, mint az előző generációk, és az egymással töltött idő tetemes hányada is máshol zajlik.

eye-shadow-4878930_1920

Ráadásul, egyre több és több cég lett áhított a számukra, főként azok, amelyek szépségipari termékeket készítenek, forgalmaznak. Egy jó smink vagy akár köröm egy hölgy számára igazán fontos, az életük része, ‘must have’, akár egy megfelelő korrektor vagy blush is. A legnagyobbak és leggazdagabbak most a világon azok, akik a social media segítségével futtatták be saját brandjüket. Számos amerikai tini van, aki gyakorlatilag a saját szülei főnöke lett, egy sikeresen kitalált beauty termék által. Gondoljunk csak abba bele, hogy Kylie Jenner (a világ első 30 év alatti dollár milliárdosa) és Kim Kardashian micsoda vagyont szerzett szépségipari indulásával, vagy akár Rihannára is utalhatnánk, akinek pillanatok alatt elkapkodják az alapozóit, rúzsait, ha megjelennek a piacon.

close-up-photo-of-woman-with-pink-eyeshadow-3912572

Itthon sincs ez másképp, ha csak a KM dobozokra figyelünk, amit órák alatt elvisznek a vásárlók. Az internet ma már ledöntötte a falakat.  Hatalmas a beauty ipar és a következő 5 évben a szakértők szerint 450 milliárd dollárról (USD) 900 milliárd dollárra dagad ez a szegmens. Nem kell a púder, pontosan erre reflektál a Flive, ami pont azért lovagol meg egy óriási gap-et, mert maga a szépségipar nem képes lekövetni ezt a dinamikusan növekvő igényt. Nincs annyi sminkes, műkörmös vagy akár szempillás, aki elég lenne most már. Mindenki számára ismerős a mondat: 4 hét múlva van csak időpontom a fodrászomnál.

Tanulni, ismereteket elsajátítani sokan szeretnének. Hisz nagyon sok cégnél megjelentek már otthon használatos szépségápolási készülékek, megoldások erre.  Csak egy a gond, a hatalmas tanulni vágyó tömeget technológiai hiányosságok miatt nehezen tudják kiszolgálni a szakma oktatói. Nehézkesek a módszerek, a Facebook zárt csoportokban való video megosztás, napokon át tartó számlázás, pénz utalgatás. Utazgatás, hogy épp beférjen az illető egy tájékoztatóra, oktatásra, ami nem is biztos, hogy megfelelő a számára, és ez csak ott derül ki. Ráadásul, anyagilag sem teheti meg mindenki, hogy akár Ontarióba vagy Oroszországba elmenjen tanulni.

Egy magyarok által alapított startup egy olyan online platformot biztosít, amelyben a felhasználók netes oktatóanyagokat kreálhatnak, terjeszthetnek és vásárolhatnak saját maguk is. A Flive egy olyan közösségi média alkalmazás, ahol pont azok találkoznak egymással és az információkkal, akiket ez a terület érdekel, akiknek a szenvedélyük a szépség, a szépségápolás. A termék egyszerű, bárki használhatja, ingyenesen letölthető IPhone és Android készülékre is egyaránt.Content is  King” – monda Bill Gates és a Flive csapata is osztja ezt. Alapvetően információ fókuszú app, amely nemcsak közöl, de közben inspirál is és lehetőséget ad. Lehetőséget arra, hogy bárkiből tanuló vagy oktató legyen, anélkül, hogy sokat kellene utaznia, egy padba beülnie vagy egy katedrára kiállnia, esetleg egy fura szállodai szobában beszélnie. A Flive kitárja a szépség világának kapuit, de lehet, hogy később még tovább is megy a női szegmensben. Mondhatjuk azt, hogy az alkalmazás még a története elején jár, viszont már ebben a formában is 10 000 feletti regisztrálóval büszkélkedhet, ami igazán szép szám.

colored-powders-and-brush-1749452

A platform lényege, hogy oktatások számára biztonságos, átlátható és felhasználóbarát teret kínáljon. A közösségi média funkciókon keresztül pedig, egy reklámmentes, szórakoztató felületet biztosítanak, ahova szabadon tölthetnek fel a felhasználók tartalmakat. A Flive a userek számára teljes elérést biztosít, amely szerint a posztokat minden aktív tag látja. Így jobb lehet a közösségi élmény és könnyebbé válhat a követőtábor építése is. Ugyanis ezek mind fontosak lehetnek, ha az ember népszerű oktató, vagy jól ismert személy akar lenni, vagy akár csak kiteljesedne a művészetében. Már nem probléma, ha valaki egy kis faluból szeretne kitörni, vagy akár elindulni a hírnév felé. Ma  már csak a Flive szükséges ehhez.

Kapcsolódó bejegyzések