Sokszor éri az a vád a kozmetikai termékek gyártóit, hogy csak a tökéletes szépséget szeretik megmutatni. A Dove évek óta különleges kampányt folytat, amelyben civil hölgyeket kérnek fel a szereplésre. Legújabb termékük esetében még tovább mentek: csak a történet számított, a külső nem.
Egy vesedonor. Egy tűz artista. Egy kalandor. Mindegyik nő mögött olyan elképesztő élettörténet van, melyet első ránézésre soha nem találnánk ki. Ez a gondolat foglalkoztatta a Dove film alkotóit is az új reklám készítése során: miért ne lehetne egy szépségkampánynak mélysége, amikor az igazi értékek is a mélyben gyökereznek?
A szépségápolási márka most egy új, a Dove Nourishing Body Care testápoló kollekció köré épülő kampánnyal rukkolt elő, amely még inkább tükrözi a hitvallását: nemcsak a külsőd, hanem a történeted határozza meg azt, aki valójában vagy. Hagyományos casting helyett a márka a nők történeteire volt kíváncsi, ezért a kampányban szereplő 18 nőt is úgy választották ki, hogy csupán a történetüket ismerték, a személyes találkozóra először a forgatáson került sor.
A nyitott és befogadó légkör olyan bizalmat teremtett a kampányban szereplő nők és a márka között, amely segített teljesen felfedni a bőrük története mögött rejlő jelentős mozzanatokat és titkokat. Vegyük például Simone-t, aki egy szívimplantátum műtétet követően kezdett igazán a bőrével foglalkozni. Amy, a tűzoltó, nap, mint nap szélsőséges körülmények között dolgozik, foglalkozása természetesen a bőrét is intenzíven megviseli.
Ez az innovatív és provokatív kampány újabb szintre emeli a Dove hosszú távú elkötelezettségét az igazi szépség és az igazi nők iránt. A márka korábban is csak hétköznapi, természetes nőket jelenített meg reklámjaiban, az új kampány azonban még inkább kiszélesíti és kiterjeszti a reklámipar határait. Ezzel a lépéssel az egész társadalom nőkről alkotott képét igyekszik megváltoztatni, egyúttal más márkákat is bátorít, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez.