A The Body Shop – Tedd gazdaggá a világodat!

A The Body Shop idén ünnepli negyvenedik szülinapját és ennek alkalmából egy új, globális CSR stratégiát vezet be, mely meghatározza működésének minden alapelvét. Az új eszme egy széleskörű, globális program, mely mérhető célokat tartalmaz az üzletvitel összes kritikus pontjáról, és melyek teljesítését 2020-ig tűzték ki.

1 Hand Cream = 1 VOTE

Jeremy Schwartz, a The Body Shop vezérigazgatója: “Úttörő kampányaink mindig is megelőzték a maguk idejét és képesek voltak megváltoztatni az állatkísérletekről alkotott törvényeket, illetve az emberkereskedelem és családon belüli erőszak problémáit. A kozmetikai iparban elsőként vezettük be a Közösségi Kereskedelmet és jelenleg is mi rendelkezünk a legerősebb programmal az iparágban. Kicsik vagyunk, de képesek vagyunk vezetni. A legnagyobb kihívás a jövőnkben van, így tökéletes alkalomnak bizonyult a The Body Shop negyvenedik születésnapja arra, hogy újból megerősítsük azt a célunkat, hogy vezető etikus vállalat legyünk. Számunkra a valódi fenntarthatóság azt jelenti, hogy az üzletvitelünket hozzá hangoljuk a természethez, hogy az mindig képes legyen újjászületni. ” 

Az emberi élet, a termékek és a bolygó gazdagítása

  1. A közösségi kereskedelemből származó alapanyagok számának megduplázása: 19-ről 40-re.
  2. 40 000 gazdaságilag veszélyeztetett ember munkahelyének biztosítása az egész világon.
  3. 8 millió elkötelezett ember, akik az új vállalati filozófia és egyben az eddigi legnagyobb kampány, az Enrich Not Exploit mellé állnak.
  4. 250 000 órányi tudás befektetése a biodiverzitás megőrzésébe és gazdagításába a helyi közösségeknél.
  5.  A természetes alapanyagok 100%-a fenntartható és visszakövethető forrásból származik és ezzel 10 000 hektárnyi erdőt és élőhelyet óv meg a cég.
  6. Évről évre csökkenti a The Body Shop az összes termék által okozott ökológiai lábnyom nagyságát.
  7. Nyilvánossá teszi a természetes eredetű és a zöld kémiából származó alapanyagok listáját, a lebomlásukhoz szükséges idővel és a termékeink vízlábnyomával együtt.
  8. Kifejlesztenek egy innovációs csatornát a biodiverzitásban gazdag régiók és a kozmetikai alapanyagok között, hogy még hatékonyabban támogathassák az élővilág megóvását.
  9. Bio-hidakat építenek, melyekkel 75 millió négyzetméternyi élőhelyet óvnak meg és fenntartható életszínvonalat biztosítanak a helyi közösségeknek és élővilágnak.
  10. Csökkentik boltjaik ökológiai lábnyomát minden egyes alkalommal, amikor új designt vagy berendezést kapnak.
  11. Kifejlesztenek és bevezetnek három új, fenntartható csomagolási innovációt.
  12. Biztosítják, hogy csomagolóanyagaik 70%-a nem tartalmaz kőolajszármazékot.
  13. Összes bolt energiaellátását megújuló vagy szén alapú energiaforrásból biztosítják.
  14. 10%-kal csökkentik boltjaik energiafelhasználását.

The Body Shop

Chris Davis, A The Body Shop Nemzetközi CSR és Kampányigazgatója szerint: “Ambiciózus, inspiráló és mérhető célokat tűztünk ki új eszménkben. Olyan új üzletviteli módok és technológiák kifejlesztésén dolgozunk, melyek gazdagítják a bolygónkat és közben elősegítik a vállalat növekedését és fejlődését is. Eszménkbe belefoglaltuk az összes tudást és tapasztalatot, amit szakértőink kifejlesztettek a tudományok és technológia területén.”

 “Azt jelenti, hogy értjük, hogyan járul hozzá a cégünk a bolygó létezéséhez és tisztában vagyunk vele, hogy mit kell tennünk a fenntartható jövő biztosítása érdekében. Visszafele haladunk egy elképzelt jövőbeli állapottól az ‘itt és most’-ig és feltesszük magunknak a kérdést, hogy most mi következik. Továbbra is partnerként fogunk együttműködni a beszállítóinkkal, az NGO szervezetekkel, az akadémiákkal, a kormányokkal és minden egyéb céggel, akik segítenek a sikerhez szükséges innovációt és változást megvalósítani.”

2

Itt kezdődik a változás

A világszerte elismert street artist, Eine új csomagolást tervezett Kendermagolajos intenzíven hidratáló kézkrémnek, ami így a változást (CHANGE) hirdeti. Minden egyes kézkrém megvásárlásával 650 Ft-ot kerül a The Body Shop Foundation-höz. Minden vásárló dönthet arról, hogy a saját adományát milyen célra fordítsák. A három ügy a következő: Bolygónk védelme, Az emberek és állatok védelme, Óceánjaink védelme. A globális cél, hogy erre a három ügyre 126 millió forint értékű adomány szülessen a vásárlások segítségével.

Kapcsolódó bejegyzések