A Tezenis, a legcoolabb fehérnemű márka arca ismét Rita Ora lett. A legendás énekes csillag most a legújabb basic fehérnemű kampányhoz és a MIAMI melltartóhoz adja a nevét.
Friss, abszolút trendi stílus, jellegzetes kontrasztos színű félkosárral. Ez a MIAMI, ami egy csipke melltartó, merevítővel, elöl alacsonyan záródó, félszivacsos balkonett fazonnal, amely természetes megjelenést biztosít.
A videó és a kampányképek vitathatatlan sztárja Rita Ora. A kampány központi témája “Az én”, ami egy szójátékot hív életre, és ritmusosan és eredeti módon tárja fel a Tezenis világát: AZ ÉN VILÁGOM, AZ ÉN STÍLUSOM, AZ ÉN MELLTARTÓM. AZ ÉN MIAMIM. (My World, My Style, My Bra, Miami). A Michelangelo Di Battista által mesterien megrendezett kampány része az a videóklip, amelynek a világát ragyogó rózsaszínes-barack füst lengi be, felidézve az Amerika keleti partján ébredő hajnalt és Rita Ora, a zene világának és a stílus ikonikus sztárjának emelkedő sziluettjét.
A My World (Az én világom) egy igazi világkörüli Tezenis turnét jelöl, hiszen a basic melltartó kollekció minden egyes darabja egy városról kapta a nevét. A színpalettát a város képe ihlette, a magenta, akár egy amerikai naplemente, az óceán zöld, az ég- és mélykék, amelyek South Beach-re és neonfényeire emlékeztetnek, valamint fekete, fehér és pirosas rózsaszín – mintha csak a Wynwood kerület geometrikus street art alkotásai között járnánk.