Az Intimissimi új, #insideandout kampánya az inspiráló, különböző területeken sikeres nőkre összpontosít: Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra, és itthon most már a gyönyörű Weisz Fannira.
Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét, és ezt az üzenetet közvetíti rendhagyó kampányában is. A kampányfotókon semmilyen fehérnemű nem látható, helyette a nőkre fókuszál, és azt kéri, hogy ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket.
Visszatért a márkával hosszú távon együttműködő múzsa, Irina Shayk, de mellette megtalálhatjuk Ana Ivanovic professzionális teniszezőt a szakácsművész és vállalkozót Ella Mills-t, valamint Dakota Johnson színésznőt. Ebbe a különleges körbe csatlakozik a nemcsak szépségéről és kifinomult bájáról, hanem rendkívüli sokoldalúságáról és inspiráló, példaértékű személyiségéről is ismert Weisz Fanni, siket modell és esélyegyenlőségi aktivista, aki méltó képviselője az előremutató szellemiségű olasz fehérneműmárkának. „Nagyon büszke vagyok, hogy az Intimissimi új kampányának a részese lehetek. Igazán különleges megközelítésnek tartom a márkától, hogy erős nőket helyezve a középpontba történeteket mesél el, és épp ezért ruhában mutatja be őket” – mondta Weisz Fanni.
Ez az öt nő túlmutat a szexualitáson és a vágyon, amelyek általában a fehérnemű hirdetések alapmotívumai, ehelyett inkább erősségeik, ambícióik és hiteles személyiségük áll a képek középpontjában. A kampány valódi, mindennapi életekről szól – ezek az értékek tökéletesen kifejezik az Intimissimi új szellemiségét, a nők ünneplését #insideandout.