Nyáron a Woman Power Project tagokkal Tolcsván jártunk a Herba-kastélyban, melynek kiállítása elgondolkodtatott azon, mennyire fontos, hogy egy márkának legyen múltja és jövője is. A Hedia-D történetét lapozgatva ráébredtem arra, hogy ez a márka mindenkinek mesél egy történetet, karácsonyi csomagjaival remélhetőleg egy szeretetteljes történetet.
A kiállítóteremben sétálva rá kellett ébrednem, hogy bár fényévekre jártunk a szocializmus ideje alatt a nyugati szépségápolási szokásoktól, mégis volt egy olyan biztos pont az életünkben, amire anyáink, nagyanyáink, majd mi is támaszkodhattunk akkor, amikor szebb bőrről, ápoltabb megjelenésről álmodoztunk.
A márka elhozta számunkra azt a vágyva vágyott érzést, hogy mi magyar nők is elérhetjük a francia nők szépségét, finom, puha bőrt kapunk, és egy olyan luxusérzést, amit korábban sosem. Ehhez látványos hirdetések társultak, majd az emlékezetes termékbevezetések, amikkel a magyar márka egyre erősebbé vált.
Sosem feledem, hogy Váci utcában korzózva tiniként milyen nagy ámulattal álltam a város egyetlen valamire való drogériája előtt, aminek a kirakatában ott volt az ikonikus napraforgószár kivonatot tartalmazó krém, ami a fiatalság zálogát jelentette számomra. Nem is volt véletlen, hogy szinte minden karácsonykor nagymamáim ilyen krémet kértek ajándékba, hiszen a népszerűsége az egekben volt. Mire elértünk 1990-hez, a Helia-D termékek 180 tagból álló portfoliót tettek ki – elképzelhetetlen abban az időszakban, hogy valaminek ekkora sikere legyen.
Muszáj megemlítenem azt is, hogy a márka történetében óriási törést hozott a nyugati felvásárlás, ami éppen csak nem tette tönkre a márkát, bár meg kell hagyni, hogy 4 termék életben tartásával szinte a márka kivégzését vitték végbe. De nem lenne sikertörténet a Helia-D, ha nem fordult volna a kocka 2004-ben, amikor hazai befektetők úgy döntöttek, sokkal többre érdemes ez a márka, és érdemes újjáéleszteni a legendát.
Miért mesélem el mindezt?
Mert tudnunk kell, hogy van mire büszkének lennünk! Arra, hogy a magyar kozmetikaiipar, a magyar kozmetikumok világszerte nagy megbecsülésnek örvendenek, hogy világ számos pontján szeretik a magyar kozmetikumokat, így nem ciki, ha mi is szeretjük azt, ami magyar. A Helia-D mindig is egy elérhető, ár-érték arányban igen jól pozícionált márka volt, amihez az utóbbi idők innovatív fejlesztései társultak, így jelenleg olyan izgalmas termékekkel ismerkedhetünk meg, mint Helia-D Botanic Concept, aminek ereje a Tokaji aszúban és a bőrfeszesítő Vin-upLift koncentrátumban rejlik.
De itt vannak a Helia-D Cell Concept termékei, ami a növényi őssejtekre építve segíti a bőr öregedésének késleltetését. És ha már ilyen sokat meséltem a márka történetéről, hoztam nektek egy ajándéktippet, aminek sokan örülnének a családban. A Helia-D Botanic Concept Hidratáló és Ránctalanító ajándékcsomag Tokaji bor kivonattal egy olyan meglepetés lehet, amivel nem lőhetünk mellé. Ráadásul szeretni fogják azok is, akiknek fontos szempont, hogy a kozmetikumok vegán legyen, mert ebben a termékben bizonyítottan minden összetevő vegán eredetű.
Teszteltem!
Persze mit sem érne ez az ajánló, ha nem néztem volna részletesen utána annak, mit tartalmaznak a krémek és milyen érzés használni őket. A Helia-D Botanic Concept Hidratáló és Ránctalanító csomagban két terméket találunk, az egyik egy nappali hidratáló Krém Tokaji bor kivonattal, a másik egy éjszakai változat, mindkettőt normál és kombinált bőrre javasolják.
Lássuk, mit rejtenek a tégelyek!
A termékcsalád egyik fő erőssége a tokaji aszú esszencia, aminek elvitathatatlan a jelentőssége. Magas cukor, aminosav és vitamin tartalma segíti a bőr vízmegtartóképességének a javítását, de emellett megújítja a bőrsejteket, javítja azok vitalitását. A tokaji aszú és esszencia ráadásul felerősítik a készítményben található egyéb összetevők hatékonyságát, így katalizátorként működnek.
A Helia-D Botanic Concept nappali krémben találunk még shea vajat, szőlőmag olajat, hyaluronsavat, panthenolt, E-vitamint, a Helia-D Botanic Concept éjszakai krémben pedig a tokaji borkivonaton túl hyaluronsavat, ligetszépeolajat, barackmagolajat, shea vajat, panthenolt, E-vitamint, továbbá egy bakuchiol nevű hatóanyagot, amiről mesélnék még egy kicsit. A bakuchiol a retinol természetes helyettesítője, amit a malájtea nevű gyógynövény leveléből és magjából nyernek ki. Hatása megegyezik a retinoléval, azonban valós alternatívát jelenthet azok számára, amik bőre érzékeny a retinolra, vagy idegenkednek a kémiai szerek használatától. A bakuchiol óriási előnye a retinollal szemben, hogy nagyobb dózisban sem teszi érzékennyé a bőrt, és mivel nem okoz fényérzékenységet – vagyis esetében nem kell vigyázni attól, hogy fény hatására extrapigmentáció alakulna ki – ezért reggel és este is alkalmazható.
A Helia-D Botanic Concept termékei a közelmúltban megszépültek, letisztultabb, modern külsőt kaptam, rajtuk a jól felismerhető szőlőlevelekkel, szőlő hajtásokkal. A krémek jellegzetesen szőlőillatúak, finom nőies hatással, könnyű textúrájukat könnyen és gyorsan beszívta a bőröm. Az éjszakai verzió egy lehelettel zsírosabb csupán, kellemesen hidratált érzetet hagy maga után.
További információt itt találtok: www.helia-d.hu