A Cseppke óriásit kaszált a Cápák között című műsorban!

A Cseppke, a kisgyerekes családok életét megkönnyítő tipegőhálózsákjairól híres cég néhány napja nagyot lépett előre. Az RTL Klub képernyőjén, ország-világ előtt elnyerte a Cápák között című üzleti showműsor egyik Cápájának támogatását. Tomán Szabina társult be a Cseppke lányok mellé harmadiknak, de ne szaladjunk ennyire előre!

Minden márka mögött van egy történet, egy mese. Ez a Cseppke esetében is pontosan így van. Laár Györgyi és Giret Fruzsi régóta barátnők voltak, majd Fruzsi a kisfia születése után a reklámügynökségi állása helyett keresni kezdett valamilyen más tevékenységet. Kitalálta, hogy az akkor Magyarországon még elvétve kapható nyálkendőket fog árulni egyedi designnal, és ehhez megkérte Györgyit, aki grafikus és designer, hogy álmodjon rájuk mintákat imádni való figurái közül. Az első Cseppke darabok el is készültek, ám a lányok itt nem álltak meg.

cseppke hálózsákok

A következő lépés a Cseppke kamáslis tipegőhálózsákjai voltak, amelyek révén a szülők végre mentesültek az éjszakai ébredésektől, hiszen a kicsik nem takaróztak ki, így könnyebben átadták az éjszakát is. A szép és praktikus hálózsákok egyre sikeresebbek lettek, köszönhetően a minőségi anyagoknak, a bájos kislányos és kisfiús mintáknak, a különböző vastagságoknak és a széles méretválasztéknak.

Tavasszal egy újabb fejlesztéssel rukkoltak elő a tulajdonosok. A Cseppke olyan applikációt álmodott meg a kicsik és nagyok örömére, amely mesékkel, altató zajokkal könnyíti meg az esti altatás rituáléját, sőt, a Cseppke hálózsákok mintái életre is kelnek általa. Ennek a szenzációs applikációnak korábban egy teljes cikket szenteltem, ITT OLVASHATOD. A lényege, hogy az applikációnak köszönhetően a Cseppke zsákocskon lévő figura “életre kel”, így az esti mese is létrejött. A kedves alkalmazás hamar a szülők és kicsik kedvence lett, és mivel teljesen ingyenesen elérhető Android, valamint IOS operációs rendszerre is, megjelenése óta rengetegen töltötték le. 

Cseppke Toman Cápák között

Az igazi nagy áttörést azonban a Cápák között műsorban érték el, ahol bemutatták a márkájukat, termékeiket és ötleteiket és a mögötte rejlő üzletet.  Tomán Szabina, a női Cápa már le is csapott a lányok vállalkozására. A műsor során néhány izgalmas pillanatot is átélhettek a Cseppke lányok! Például Balogh Levente a lányok bemutatkozását követően megkérdezte, mire költenék pontosan a 30 millió forintot. Györgyi a válaszhoz a zsebéből elővette az üzleti tervet, amelyet a Cseppke külföldi piacra lépéséhez készítettek, majd konstatálta, hogy nincsen nála olvasószemüveg.

Toman Szabina Cseppke

Levente felé nyújtotta hát a papírt, hogy olvassa el ő az írást, akiről szintén kiderült: szemüveg híján ő sem látja jól. Oké, akkor majd a másik Cseppke tulajdonos, Fruzsi felolvassa a leírtakat, s bár ő sem nagy barátja az apró betűknek, kinyújtott karral, nehezen, de sikeresen ismertette az üzleti terv részleteit, vagyis, hogy mire is szeretnének egész pontosan 30 milliós befektetést kérni. Az egész stúdión végigsöprő nevetést a szemüvegek hiánya miatt a lányok sosem fogják elfelejteni.

Végül a Cseppke tulajdonosainak sikerült megnyerniük Tomán Szabinát, aki boldogan társul be szakértelmével, piaci ismereteivel és persze a fent említett összeggel a lányok vállalkozásába. Kisgyerekes anyukaként Szabina pontosan érti, érzi, milyen fontos a család éjszakai nyugalma, ezért tisztában van azzal is, hogy a Cseppke egy alapvető problémát orvosol magas minőségű termékeivel. Az első egyeztetések már meg is történtek a tulajdonosok és új befektetőjük között, és elmondásuk szerint ezek a megbeszélések igazán vidáman és előremutatóan teltek.

Cseppke Toman

A Cseppke vállalkozó anyukái a befektetésen kívül bezsebelték a Telekom Digitálisan Tettrekész díját és még a K&H 1 millió forintos különdíjára is esélyesek, amelyre kisfilm is készült a márkáról. Gratulálunk nekik!

Kapcsolódó bejegyzések