Fényűzés és kifinomultság érzéki kifejezése – ez Marc Jacobs eredeti, szuper divatos parfümje, a Decadence, mely hatalmas sikert aratott világszerte és új szintre emelte a luxus fogalmát.
Ez a feltétlen elfogadás és szeretet inspirálta a Marc Jacobs Divine Decadence megszületését. A káprázatosan fénylő smaragd színbe öltözött parfüm megtartja ikonikus elődje jellegzetes jegyeit, de frissebb és ragyogóbb változatban jelenik meg. A Divine Decadence könnyed, virágos illat, mely elsődleges jegyei: pezsgő, narancsvirág és mennyei bergamott szinte sugározzák a szépséget. A szívillatban fehér virágok, mint a gardénia , a hydrangea akkord, az írisz és a lonc bontják szirmaikat. Az alapillatot egzotikus jegyek uralják: sáfrány, vanília és folyékony ámbra, teltséget és mélységet adva a kompozícióhoz. Az illat tervezésében Anna Gottlieb és Marc Jacobs működött közre.
Az eredeti, lélegzetelállítóan gyönyörű üveget Marc Jacobs ikonikus kis kézitáskája inspirálta. A jellegzetes smaragd szín most fényes és sugárzó, akár egy kristályüveg. A kígyómintás kupak, az arany lánc és a fekete bojt már a Decadence illatok védjegyévé vált. Mindezek a gondosan tervezett részletek a fényűzés magasabb régióiba vezetnek. Az új illat reklámkampányát Steven Mesel fényképezte, a főszereplő Adriana Lima szupermodell érzéki, budoáros környezetben jelenik meg, a szépség és csábítás világában.