Te szeretsz mosolyogni?

2018 október 1.
Te szeretsz mosolyogni? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Az Orbit harmadik éve indítja el Gyermekmosoly kampányát, hogy a helyes fogápolásnak köszönhetően minden kisgyermek mosolyogva tölthesse a napjait. Mit jelent számunkra a mosoly? És mit tehetünk azért, hogy megőrizzük mosolyunkat?

  • Tudományosan bizonyított tény, hogy a gyerekek már azelőtt is mosolyognak, hogy megszületnének. Az emberek például azt is meg tudják mondani, hogy valaki beszéd közben mosolyog-e a telefonba a vonal másik végén, de ugyanezt képesek megmondani a szemük alapján is, ha a másik arcának alsó fele nem látszik.
  • Ha vonakodunk mosolyogni, az negatívan befolyásolhatja társas kapcsolatainkat. Ám nem csupán a rosszkedv miatt húzódozhatunk a mosolygástól: akkor is hajlamosak vagyunk rejtegetni fogainkat, ha szégyelljük azok kinézetét.

Orbit Gyermekmosoly kampány

  • Ha valaki ránk mosolyog, hajlamosak vagyunk visszamosolyogni, különösen, ha kisgyerekről van szó.
  • Közismert tény, hogy a cukros ételek és üdítők fogyasztása növeli a fogszuvasodás veszélyét. Ez azért van, mert a szuvasodást okozó baktériumok cukorral táplálkoznak. Lepedék formájában a fogunkhoz ragadnak, és olyan savakat termelnek, melyek lassan elgyengítik a fogzománcot. A nyál segít a káros anyagok eltávolításában és a folyamat semlegesítésében. A rágógumi-fogyasztás szintén fokozza a nyáltermelést, ám fontos, hogy cukormentes márkát válasszunk – ilyen az Orbit is.
  • Fontos észben tartanunk, hogy 100 g tejcsokoládéban majdnem annyi cukor van, mint 12 kockacukorban, egy liter üdítőben pedig 27 kockacukornak megfelelő mennyiség található. Ám a cukor olyan ételekben is megbújik, melyekről nem is gondolnánk, hogy tartalmazzák. Ilyen például a tészta. Ezért fontos szülőként minden élelmiszer cukortartalmát ellenőrizni, olyan természetességgel, mintha a lejárati dátumot néznék meg.

Orbit Gyermekmosoly kampány

Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson. Ezért támogatja az Orbit az SOS Gyermekfalvakat már harmadik éve Gyermekmosoly kampányán keresztül, mely nemcsak a megfelelő szájhigiéniára hívja fel a figyelmet, hanem az egészséges önbecsülést és a gyerekek személyes fejlődését is támogatja. Az Orbit a hátrányos helyzetű gyerekeket anyagilag is segíti. Minden a Gyermekmosoly kampány során eladott Orbit termék árának 1 %-t az SOS Gyermekfalvaknak adományozzák a kampány ideje alatt, augusztus 23. és október 7. között. Oszd meg büszkén másokkal is, hogy Te is segítettél: használd a #gyermekmosoly hashtaget és ösztönözz másokat!

Tudj meg többet a  www.orbit.hu/gyermekmosoly oldalon!

Kapcsolódó bejegyzések