Ami nem maradhat ki egy férfi neszesszerből

Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogy a sportolás utáni felfrissülés igazán üdítő legyen és az edzés utáni jól megérdemelt pihenés közben a férfiak megújult erővel szurkolhassanak a világbajnokság során kedvenc focicsapatuknak.

nivea-men-creme

Sportolás után zuhanyozz hideg víz alatt! – Tudtad, hogy az atléták a hideg zuhanynál is extrémebb módon hűtik magukat? Edzés után jeges vízben fürdenek. A zúzódások és az izomsérülések gyorsabban gyógyulnak hidegben és az izomláz is elkerülhető. Egy hideg zuhany edzés után, és máris frissnek és üdének érezheted magad. A vitalizáló tusfürdők a frissesség érzését csak fokozni tudják.

2

Relaxálj a forró zuhany alatt! – A meleg víz megnyugtatja izmaidat, de higiéniai szempontból is fontos funkciója van. A zuhanyzás különösen fontos, ha másokkal együtt sportolsz, amikor előfordulhat, hogy az izzadt tested érintkezik sportolótársadéval. Apró horzsolások, kisebb sérülések elfertőződhetnek az izzadtsággal, ezért érdemes mihamarabb lezuhanyozni sportolás után. Az úszók számára ez ugyanolyan fontos, hiszen a klóros víz kiszárítja a hajat és a bőrt, így edzés után a medencéből kiszállva is a zuhanyzó felé vezessen az utad.

11

Vitaminokkal, nyomelemekkel és ásványi anyagokkal turbózd fel a tested energiatartalékait! – A fentiek különleges szerepet töltenek be a sportolók táplálkozásában és pozitív hatással vannak a szervezetre, egészségessé teszik és erősítik azt. A protein is fontos összetevő. De táplálék-kiegészítő helyett inkább fogyassz magas protein tartalmú ételeket, sovány húsokat, halat, szárnyasokat, mogyorót, babot, tojást vagy tejet.

Pulling_on_sweater

Mondj nemet az alkoholra! – Ez a legfontosabb szabály, ha fitt és egészséges szeretnél lenni, de ez ugyanúgy érvényes a borotválkozásra is. Az arc bőre nagyon érzékeny. Használj borotválkozáshoz és borotválkozás után olyan termékeket, melyek nem tartalmaznak alkoholt, nyugtató összetevői pedig csökkentik a borotválkozás utáni égető érzést.

12

Kerüld a ráncokat! – A rendszeres edzés és testmozgás erősíti az arcizmokat is, de sajnos nem képes csökkenteni a mosoly és az aggodalom okozta ráncokat. Az extrém időjárási körülmények és a napsugárzás is segíti az arc bőrének idő előtti öregedését. Használj hidratáló krémet, mely vitaminokkal és ásványi anyagokkal erősíti bőröd természetes védekezőképességét.

1

Ne feledkezz meg a hatékony napvédelemről, ha a szabadban sportolsz! – A napvédő krémek rendkívül hatékony UVA/UVB-szűrői azonnali védelmet nyújtanak a bőrnek és az ápoló összetevők, mint például a glicerin segítenek megőrizni a bőr megfelelő nedvesség-tartalmát.

Kapcsolódó bejegyzések