Nemzetközi mozgalommá nőtte ki magát a Movemberben: a férfiak egy nemes cél jóvoltából egy hónapon keresztül nem borotválkoznak, és amit 2003-ban egy ausztrál férfi az esti sör mellett kitalált, ma már több mint 5 millió embert mozgat meg.
A cél: A férfiak egészségügyi állapotára való figyelemfelkeltés. Az alapítás kezdete óta több mint 21 országban közel 730 millió dollár gyűlt össze. A mozgalom különböző kutatásokat és a férfiak egészségét támogató projekteket tett és tesz a mai napig lehetővé. És ne feledkezzünk el a szakáll reneszánszáról sem!
A termék: A Movember hónap alatt a TABAC Original gondoskodik az elegáns szakállviseletről. 1959-ben jelent meg a teljesen férfiaknak szánt árucikk újdonságként a parfüm- és kozmetikarészlegen, mely a mindenkori trendeket meghaladva, először gyártott arckrémet, dezodort és testápolót férfiaknak. Egyedül a jól ismert fadoboz csomagolásának felirata maradt ugyanaz, az 1960-as évek óta.
Az előny: Ma már a TABAC Original az egyike a legsikeresebb férfikozmetikum márkáknak. Lehet nedves vagy száraz a bőr, a kiváló minőségű krémek és testápolók gondoskodnak az ápolt borotválkozásról. A borotválkozás utáni balzsam pedig kiegészíti a termékcsaládot és így segíti, hogy mindig fésült, pödört vagy akár stílusosan természetes bajuszok születhessenek.