A Heineken vicces helyzetbe hozta Benicio del Toro-t

2016 október 1.
A Heineken vicces helyzetbe hozta Benicio del Toro-t bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Mint két tojás – szokták mondani, ha valaki hasonmását megpillantják. Ilyenkor az emberek egyszerre csodálkoznak és mosolyognak a furcsa jelenségen, de mi a helyzet, ha világsztárok az egyformák? A helyzet komikumáról Benicio del Toro tudna mesélni.

Az első dolog az arc, amit meglátunk a velünk szembejövőkön. Ez a testrész a legegyedibb, és erről kétség kívül felismerjük egymást. Nincs belőle két teljesen egyforma – hiszen ha jobban megnézzük, még az egypetéjű ikerpárok arca is eltér egy picit -, mégis vannak olyan helyzetek, amikor könnyen összetévesztjük az ismerős arcokat.

Hazánkban például D. Tóth Krisztát és Osvárt Andreát gyakran összekeverik, de hasonló tapasztalatai lehetnek a Gryllus Dorka – Gubás Gabi és a Balsai Móni – Eszenyi Enikő párosoknak is. Vannak olyan ismert magyar személyek, akik külföldi hírességekhez hasonlítanak: Zimány Linda Britney Spears kiköpött mása, Hujber Ferencet pedig sokszor hasonlítják Robbie Williamshez. Természetesen Hollywoodban is megesik, hogy egybeforr két celeb neve. Isla Fisher-t és Amy Adams-et csak eltérő szemszínüknek köszönhetően lehet felismerni, Jeffrey Dean Morgan és Javier Bardem arckaraktere is már-már megtévesztően hasonló, de ott van Justin Bieber is, aki most úgy néz ki, mint egykoron Johnny Depp. Jeremy Irons akár Daniel Day-Lewis is lehetne, Sarah Hyland a Modern család sztárja a megszólalásig hasonlít Mila Kunisra, sokan pedig azt hitték, hogy Katy Perry vállalta el az 500 nap nyár főszerepét, miközben Zooey Deschanel szerepel a filmben.

Benicio Del Toro egyesek szerint Brad Pitt-re hasonlít, mások viszont Antonio Banderas-szal tévesztik össze. A Heineken legújabb kampányának középpontjában egy vicces, kissé ironikus televíziós reklám áll, amelynek főszereplője az említett Oscar- és Golden Globe-díjas Puerto Ricó-i színész. Az alkotók kihasználták a Blöff című filmben Négyujjú Franky karakterét játszó del Toro és a spanyol szívtipró Banderas megjelenésében lévő hasonlóságot, és frappánsan kiparodizáltak egy hétköznapi jelenetet. A kisfilmben Benicio épp saját népszerűségét hasonlítja a Heinekenéhez, amikor egy turista pár észreveszi őt, és készítenek vele egy szelfit. Csak a film végén derül ki, hogy a pár azt hiszi, hogy Antonio Banderas issza a világ egyik legnépszerűbb sörét nem messze tőlük. Azt nem tudjuk, hogy a többi sztárhasonmás hogyan reagálna ebben helyzetben, de a reklám végén Benicio arckifejezése mindent visz.

Kapcsolódó bejegyzések